[Czuwaj] Płyta CD z Życia Warszawy - eot.

Radek Paszkowski radekpa3 w wp.pl
Pon, 26 Cze 2006, 10:26:26 CEST

Michał Górecki napisał(a):

> Ja tez nie będę i kończę dyskusję. Jeśli celem naszego PR jest utrwalanie
> stereotypowego widzenia harcerstwa to mamy w tym roku już dwa sukcesy.
> Wydawało mi się, że cele są inne. I mało obchodzi mnie opinia harcmistrzów.
> Chciałbym, żeby ktoś puścił płytę dzieciakom. W końcu "ASK THE BOY".

No tu nie będę miarodajny bo płytę dałem DZIEWCZYNCE. Osobistej córce -
harcerce przed przyrzeczeniem. Na pól dnia miałem ją z głowy ;))
Śpiewała z radością ;P Może dlatego, że nie jest BOY? ;))) :P

g00rek - wielokrotnie podawałeś przykład przynęty dla ryby - ma/może być
inna niż ta, którą lubi wędkarz.
Popadasz w paranoję uznając, że (tutaj) piosenki _muszą_ być hip-hop
nowoczesne, czort wie - stylizowane na rasta, trans, czy inne techno???
Jeśli tak często mówisz o celach, powinieneś wiedzieć co jest celem
wspólnego śpiewania. Czy bycie "nowoczesnym" na siłę czy np.
zintegrowanie zespołu.
FAKTY są takie, że zuchy czy harcerze _z_radością_ śpiewają piosenki i
b. stare, bo m.in. nie mają bagażu doświadczenia, punktów odniesienia
itd... Piosenki im się podobają bo są melodyjne i mają czytelne słowa i
tyle. To dopiero harcerze starsi czy wędrownicy mogą czy nawet powinni
mieć repertuar do śpiewania wybierany bardziej krytycznie.

No w sumie nie wiem po co to piszę, wszak jesteś harcmistrzem, a jak
piszesz opinia harcmistrzów Cię mało obchodzi. Zatem nie zdziw się, gdy
o swojej opinii usłyszysz to samo. I nie tylko na ten temat ;PP

Radek

--
Czlowiek nie po to zostal stworzony, by pracowac,