[Czuwaj] Płyta CD z Życia Warszawy - eot.

Radek Paszkowski radekpa3 w wp.pl
Pon, 26 Cze 2006, 10:28:00 CEST

Michał Górecki napisał(a):

> Ja tez nie będę i kończę dyskusję. Jeśli celem naszego PR jest utrwalanie
> stereotypowego widzenia harcerstwa to mamy w tym roku już dwa sukcesy.
> Wydawało mi się, że cele są inne. I mało obchodzi mnie opinia harcmistrzów.
> Chciałbym, żeby ktoś puścił płytę dzieciakom. W końcu "ASK THE BOY".

No tu nie będę miarodajny bo płytę dałem DZIEWCZYNCE. Osobistej córce -
harcerce przed przyrzeczeniem. Na pól dnia miałem ją z głowy ;))
Śpiewała z radością ;P Może dlatego, że nie jest BOY? ;))) :P

g00rek - wielokrotnie podawałeś przykład przynęty dla ryby - ma/może być
inna niż ta, którą lubi wędkarz.
Popadasz w paranoję uznając, że (tutaj) piosenki _muszą_ być hip-hop
nowoczesne, czort wie - stylizowane na rasta, trans, czy inne techno???
Jeśli tak często mówisz o celach, powinieneś wiedzieć co jest celem
wspólnego śpiewania. Czy bycie "nowoczesnym" na siłę czy np.
zintegrowanie zespołu.

FAKTY są takie, że zuchy czy harcerze _z_radością_ śpiewają piosenki i
b. stare, bo m.in. nie mają bagażu doświadczenia, punktów odniesienia
itd... Piosenki im się podobają, bo są melodyjne, mają czytelne słowa,
są fajne i... już. To dopiero harcerze starsi czy wędrownicy mogą czy
nawet powinni mieć repertuar do śpiewania wybierany bardziej krytycznie.

No w sumie nie wiem po co to piszę, wszak jesteś harcmistrzem, a jak
piszesz opinia harcmistrzów Cię mało obchodzi. Zatem nie zdziw się, gdy
o swojej opinii usłyszysz to samo. I nie tylko na ten temat ;PP

Radek

--
Czlowiek nie po to zostal stworzony, by pracowac,