[Czuwaj] kadencyje

Wto, 27 Cze 2006, 11:49:21 CEST

Dnia wtorek, 27 czerwca 2006 11:37, TOGRO.pl napisał:

> W Stolecznej tak w tym roku jak i dwa lata temu nie było kontkandydata dla
> Kowalczyka. Pewnie dlatego, ze Kowalczyk "spiskuje i robi wszystko, aby
> innym odebrac szanse kandydowania"... Litosci...

Eeee, wcale nie. To dlatego, że Kowalczyk jest uczciwym i rzetelnym
instruktorem. Funkcję komendanta wypełnia z poświęceniem i pełen troski o
podległe mu hufce. Jego praca jest pradziwym przykładem harcerskiej służby.

Wszyscy to wiedzą i dlatego nie kandydują, bo czyż można sobie wyobrazić kogoś
lepszego?

"Co to będzie, kiedy zgaśnie nasze słońce?
Przecież świeci nam przykładnie tyle lat.
Jak my wtedy powiążemy koniec z końcem?
Co się stanie? - to pytanie dręczy nas.

Tyle lat już patrzy na nas przecież z góry,
żyć nam daje, bo je stać na taki gest.
Nic nie zmienią wiatrem gnane ciemne chmury,
bo po burzy - w myśl przysłowia - zawsze jest.

Co to będzie, gdy słoneczko zajdzie za daleko?
Wiernych sobie pozasmuca, radość sprawi grekom.
Co to będzie, kiedy zgaśnie, gdy rano nie wstanie?
Albo będzie koniec świata albo...

Ech słoneczko nie zdobyte przez nikogo,
ileż razy nas robiło w ciemny brąz?
Stoisz w miejscu, a tą ziemią, tą niebogą
kręcisz sobie, jakbyś było bonzą bonz.

Co to będzie, gdy słoneczko nasze zgaśnie?
Zanurzenia ma i plany przez ten trud.
Kto to wie, a może będzie wtedy jaśniej?
Przeżyliśmy już niejeden taki cud.

Co to będzie, gdy słoneczko zajdzie za daleko?
wiernych sobie pozasmuca, radość sprawi grekom.
Co to będzie, kiedy zgaśnie, gdy rano nie wstanie?
Albo będzie koniec świata albo zmartwychwstanie!"

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski parasol(at)harcerstwo.net
56 WDW "Nieprzemakalni" Hufiec Warszawa-oliborz
http://arkadia.harc.pl/nieprzemakalni/
"Choć droga jest bez końca. Pozornie bez znaczenia.
 Mniemam, że mam powody by drogi swej nie zmieniać"