[Czuwaj] kadencyje

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Wto, 27 Cze 2006, 11:52:45 CEST

Tomku. Brak mi słów. Dobrze, wiesz, że kontrkandydat się szykował. Szkoda, tylko, iż okazało się, że z kilku miesięcy na zgromadzenie ekipy nagle zostały mu niecałe 3 tygodnie. A tu HAL, obóz szczepu (ostatni już który robi) na głowie. I nie - nie twierdzę, iż zmiana terminu była wynikiem czyjegokolwiek spisku. Nie zmienia to faktu, iż skutecznie wyeliminowała ewentualnego kontrkandydata.
Oczywiście - można było pójść na żywioł. I albo przedstawić osoby, które zaraz by się wycofały, albo wystartować z ograniczonym składem.
Tylko wolimy jednak działać na 5, niż na te 3+.

--
s00hy
Hufiec warszawa Praga Północ