RE: [Czuwaj] kadencyje,a właściwie o Stołecznej

TOGRO.pl togro w togro.pl
Wto, 27 Cze 2006, 23:48:39 CEST

Jeśli Andrzej podejmie się prowadzenia Szkoly, to ja JESTEM PEWIEN, ze
zostanie jej szefem.
I ciesze się, ze chcociaz troche "ufasz mojemu zdaniu"... :-)

Powiedz jeszcze tylko o jakie "inne obietnice" chodzi.

TG