RE: [Czuwaj] kadencyje,a właściwie o Stołecznej

druzynowy w czarna13.pl druzynowy w czarna13.pl
Śro, 28 Cze 2006, 00:12:16 CEST

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net] On Behalf Of TOGRO.pl

Znana jest Twoja niechec do Kowalczyka, ale może sprobuj spojrzec na to z
drugiej strony. Kowalczyk miał JEDNOOSOBOWE pelnomocnictwo do podpisania
takiej umowy. Nigdy nie dostal informacji, ze stracilo waznosc.
Zakladam, ze mowi prawde. Zakladam także, ze po uzyskaniu uzasadnienia od
Naczelniczki wystapi do Sadu Harcerskiego.

===Maciek:
Hmm... "Moja znana niechęć" - fajnie.
Ale do rzeczy: z wymiany zdań między Skarbnikiem a Komendantem, zrozumiałem,
że przedmiotem sporu był właśnie brak podpisu drugiej pełnomocnej osoby. Jak
pisałem NIE ZNAM SPRAWY.

===Tomek
Wedlug opinii fachowcow, których ja miałem okazje uslyszec, umowa była
bardzo korzystna dla ZHP.

===Maciek:
O tych samych fachowcach mówił pewnie Komendant na zjeździe. Zastanawia mnie
sytuacja, gdy jedna i druga strona (chorągiew i GK) powołuje się na
fachowców prezentując odmienne opinie...

===Tomek:
Dlaczego zakladasz, ze Kowalczyk jest winny? Ja czekam, az dostanie
uzasadnienie udzielenia nagany i powie co ma zamiar zrobic z tym dalej.

===Maciek:

Tomku, a może czytaj dokładnie co piszę... Czy gdzieś pojawiło się moje
stwierdzenie, że Kowalczyk jest winny w tej konkretnej sprawie? Pisałem o
wątpliwościach i kontrowersjach w tej kwestii między GK a Stołeczną. Z
resztą o tych, które słyszałem na zjeździe, bowiem sprawy bliżej nie znam.
Logicznie ;) rzecz biorąc jeśli dwie strony prezentują przeciwne twierdzenia
jako prawdziwe, to któraś ze stron mówi nieprawdę. Nie rozsądzam która i nie
rozsądzałem w poprzednich mailach, ani na zjeździe...
Nie wkładaj więc może w moje usta tezy, której nie było.
Często wypowiadamy opinie odmienne, co, jak sądzę, nie upoważnia Cię, do
automatycznej nadinterpretacji mojej wypowiedzi w tym duchu ;-)

Pozdrawiam,
Maciek