Re: [Czuwaj] kadencyje,a właściwie o Stołecznej

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Śro, 28 Cze 2006, 01:11:51 CEST

Może wazne jest to, ze "stara" GK tuz przed Zjazdem ZHP, bez wiedzy choragwi
zastawila nieruchomosc, która była przedmiotem transakcji, na poczet NOWYCH
dlugow w ZUS-ie, na kwote prawie 2 mln zlotych?
TG

Bardzo ciekawi mnie dyskusja o Waszym Zjeździe a także subiektywne opinie
uczestników. Nie zajmuję w niej stanowiska.
Moja komisja RN miała ostatnio okazję zajmować się ww kwestią.
Ograniczę się jednak do sprostowania, że zabezpieczenie poczynione przez
poprzednią GK nie było na poczet NOWYCH długów lecz STARYCH. A jak wiecie
nie należę do obrońców poprzedniej GK. To tylko gwoli wyjasnienia faktów.
Póki co nie mamy nowych długów w ZUSie.
SW