RE: [Czuwaj] kadencyje,a właściwie o Stołecznej

TOGRO.pl togro w togro.pl
Śro, 28 Cze 2006, 08:28:32 CEST

To ja się czuje niedoinformowany. Moja dotychczasowa wiedza na ten temat
ograniczala się do informacji, ze "stare" dlugi mialy zostac splacone przez
transakcje sprzedazy nieruchomosci przy ul. Niemcewicza. To mialo zalatwic
caly dlug.

Dla mnie sprawa ZUS-u i hipoteki była nowoscia. Dlatego nazwalem ja "nowym"
dlugiem.

Tomek