Re: [Czuwaj] składnica harcerska

Marcin Skocz hrskocz w harcerstwo.net
Czw, 29 Cze 2006, 17:06:51 CEST

> To świetnie, prawda? Jednak są pewne możliwości przerobowe. Po lecie
> boom opadnie, szwalnie będą chciały szyć dalej, a tu nic... Na pewno o
> wiele mniej zamówień. To też musimy brać pod uwagę.
> Dlatego też, reforma jest rozłożona w czasie, choć jak wiem wszyscy chcą
> mieć jak najszybciej porzadny mundur.
> Pozostaje mi tylko przeprosić, ale także mieć apel - planujcie takie
> rzeczy wcześniej, bo na ostatnią chwilę po prostu nie da rady :/

Rozumiem doskonale, że może zabraknąć towaru, zwłaszcza jeśli jest to okres
przedwakacyjny, w dodatku jeszcze zaraz po reformie regulaminowej. Warto
jednak byłoby umieścić o tym informacje na stronie, przeprosić i wyjaśnić
kiedy można zajrzeć znowu. A druga sprawa to terminy realizacji. 4 Żywioły
są chyba jedynym sklepem internetowym realizującym zamówienia w ciągu 21
dni (z zastrzeżeniem, że może być dłużej jeszcze...). Naprawdę sporo kupuję
przez internet, niekiedy dużych partii towaru, a nigdy nie czekałem dłużej
niż tydzień.
Teraz też - zamówiłem nagrody na obóz, ale czy przyjdą do jego zakończenia
(jeszcze tylko 16 dni) - tego nie wiem :-/

pozdrawiam
Marcin Skocz