[Czuwaj] Re: Głodówka - ostatni weekend

Aleksander Senk senk w post.pl
Śro, 1 Mar 2006, 11:18:07 CET

Janusz Sikorski napisał(a):

> Nie nie i jeszcze raz nie.
> Jesteś w błędzie. :/
> W życiu należy literalnie stosować się do prawa harcerskiego. I Uwierz
> proszę że to jest możliwe. Owszem czasem spotykają nas sytuacje w
> których  MUSIMY złamać swoje Przyrzeczenie, nazywam taką sytuację stanem
> wyższej  konieczności. Stan ten może dotyczyć różnych punktów PH, ale
> jakoś nie  widzę takiej sytuacji w której MUSIMY złamać pkt 10.

Januszu!
Dotychczas w pelni sie z Toba zgadzalem, ale tu nie moge za bardzo.

Uwazam, ze sytuacjonizm do straszna zmora. Zwlaszcza w dzisiejszym
swiecie, gdzie kazdy znajdzie powod, dla ktorego cos "musi" zrobic.
Dlatego tez nie lubie takiego przedstawiania prawa, bo osoby, ktore nie
chca przestrzegac Przyrzeczenia moga w latwy sposob sie usprawiedliwiac.

Tak wiec ja sie obawiam takich tlumaczen jak Twoje, choc mysle, ze gdy
przychodzi do konkretow, to bedziemy sie zgadzali.

pozdrawiam
olek