Re: [Czuwaj] kto powiedział "fuj"!

hm. Rafal M. Raniowski HR rafal w harcerz.pl
Śro, 1 Mar 2006, 14:45:30 CET

----- Original Message -----
From: "Aleksander Senk" <senk w post.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, March 01, 2006 11:27 AM
Subject: Re: [Czuwaj] kto powiedział "fuj"!

> Idea sluszna, tylko..
> 1. Niektorym kupa nie przeszkadza...
> 2. Niektorym przeszkadza, ale wiedzac kto ja zrobil nie chca, zeby to
> wyszlo na jaw i kumpel zostal zawstydzony...
> 3. innym takze przeszkadza, ale nie zawolaja firmy sprzatajacej, bo sprawa
> wyjdzie na zewnatrz... i co wtedy?
> 4. Kolejnym tez moze przeszkadza, ale kierujac sie zasada wolnosci
> uwazaja, ze nie mozna ograniczac prawa kupy do lezenia na srodku salonu,
> bo zacznie sie od zabraniania tego, a skonczy na praktykach
> totalitarnych...

> [...]
Olek, ale o czym ty piszesz? W wielu hufcach jest tak, ze"kolesie"
komendantki dostaja sie do KR, bo glosuja mlodzi druzynowi, ktorzy sa po raz
pierwszy na Zjezdzie, a na nastepnych juz nie beda, lub zostana odpryski.

A poza tym wielu woli sie nie wychylac, bo dostana po glowie, bo sie "zrobi"
haka, itp. I niestety jest to praca na lata, a wielu zraza sie i odchodzi,
bo maja dosyc takiego zaklamania. Szkoda.

Pozdrawiam
Viking-Szczecin