RE: [Czuwaj] Głodówka - ostatni weekend - PH

druzynowy w czarna13.pl druzynowy w czarna13.pl
Śro, 1 Mar 2006, 16:01:31 CET

-----Original Message-----
From: Krzysztof Wierzbowski
Sent: Wednesday, March 01, 2006 3:10 PM
To: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
Subject: Odp: [Czuwaj] Głodówka - ostatni weekend - PH

Jasne jest ze dzieci ktore wychowujemy moga sie "potykac", bo sie ucza
dopiero zyc wedlug PH, ale instruktorzy ktorzy maja wychowywac raczej
powinni przestrzegac go w 100%. Jak juz napisalem, jestesmy tylko ludzmi,
kazdy ma prawo do bledow, ale w przypadku instruktorow mamy zaostrzony
rygor...i konsekwencje notorycznego lamania powinny byc wyciagane!!

===
Cóż. Mam nadzieję, że kiedyś spotkam instruktora, który przestrzega PH w
"100%"... Mam nadzieję, że kiedyś spotkam kogoś, kto przestrzega dekalogu "w
100%"... Świętego...? Ale czy święci byli bez grzechu?

Odwołujesz się do religii. Czy przewodnicy duchowi, religijni przestrzegają
dekalogu "w 100%"? Czy księża są bez grzechu? Czy Papież nie grzeszy?

Ale mamy grzechy ciężkie i lekkie. Mamy pokute i rozgrzeszenie...
Mamy spowiedz. A w spowiedzi wazny jest stosunek do grzechu. Żal i
postanowienie poprawy (ksiądz nas uczył na religii ;))... Decydujące
rozstrzygnięcie zapada w sumieniu.

Według mnie podobnie jest z PH.

Pozdrawiam,

Maciek