RE: [Czuwaj] Głodówka - ostatni weekend - PH

Michał Górecki (news) goo.grupy w 4zywioly.pl
Śro, 1 Mar 2006, 16:50:40 CET

Widzisz... I to dla mnie jest problem. Bo w takim razie nie robiłeś tego
jako instruktor nie z wewnętrznego przekonania, tylko z zakazu wypływającego
z P.H.
I to jest duży problem. Harcerze odchodzący z organizacji palą i piją, bo
już mogą.

A mnie naprawdę nie obchodzi te 100 tysięcy w organizacji, tylko te kilka
milionów które ją opuściło / opuści!

JA doszedłem do momentu w swoim życiu, kiedy wszystkie normy których
przestrzegam stały się MOIMI normami. Mam z wieloma z nich problemy - daleko
mi do ideału oszczędności chociażby.

Ale gdybym teraz odszedł z organizacji pewnie dużo by się nie zmieniło! Ja
nie robię tego dla organizacji! Obce jest mi podejście
misyjno-cierpiętnicze, które narzuca życie według takiego a nie innego
kodeksu. Tu zupełnie nie o to chodzi!