Re: [Czuwaj] Głodówka - ostatni weekend - PH

Jerzy Łukaszewicz jeluk w wodn.lublin.pl
Czw, 2 Mar 2006, 12:31:01 CET

----- Original Message -----
From: "Aleksander Senk" <senk w post.pl>

> Bo po prostu nie na tym polega rownosc wszystkich Przykazan.
> I w Kosciele to jest oczywiste. A u nas jakos nie moze sie przebic do
> swiadomosci...
[...]
> Mamy takze Dekalog.
> W wg tego dekalogu nie tylko fizyczne pozbawienie zycia innej osoby jest
> wykroczeniem przeciw niemu, ale tez np. dreczenie psychiczne.. zly tryb
> zycia itp...
[...]
> Czemu u nas w artykule o PH pisanym przez znanych harcmistrzow dla innych
> instruktorow dokonuje sie wielkiego odkrycia, ze PH nie da sie literalnie
> stosowac?
> I czemu wielu instruktorow dochodzi - po takim odkryciu - do wniosku, ze
> to znaczy, ze generalnie PH trzeba traktowac z przymruzeniem oka?
[...]
> Bardzo mądre słowa przytaczal ostatnio Janusz:
> Woda jest najczystsza u źródeł.

Olek! Jestes mistrzem manipulacji slownej! Nie wiem czy ksztalcisz sie na
prawnika, ale bys sie nadawal do tego zawodu. Tylko, ze harcerstwo, to nie
sala sadowa - kto ubierze to w ladniejsze slowka, to ten ma racje.
Czasem jak Cie czytam, to az mnie skreca. I mam chec wsiasc do pociagu, nie
byle jakiego :))) ale jadacego do Warszawy i porozmawiac z Toba osobiscie.
Bo g00rek mowi, ze w osobistym kontakcie jestes calkiem przyjemnym facetem
:-))
Dla mnie symbolem jest Twoja czesta wypowiedz - "Nie masz racji" A wg mnie,
powinies mowic "Jestem innego zdania".
I tu tkwi problem.
Nie ustosunkowalem sie merytorycznie do tresci Twej wypowiedzi za co
przepraszam, ale zrobilem to swiadomie.
Pozdrawiam.
phm. Jerzy Łukaszewicz
Hufiec Lublin ZHP