[Czuwaj] Krzyż za Załugi dla ZHP

Czw, 9 Mar 2006, 08:17:38 CET

Próbowałem do niektórych na priva, ale niestety bez odzewu... Więc
może sięgnę do przepastnej wiedzy czuwajowiczów.
Jak wiecie grzebię się nieco w nagrodach i wyróżnienieniach
aktualnie, i jestem na etapie Krzyża. Chodzi mi o pewien szczegół.
Minowicie, W którym miejscu Waszym zdaniem, powinno się nosić

Krzyż za Zasługi dla ZHP ( proponowane jest nad lewą kieszenią, a pod Krzyżem harcerskim,
po odznaczeniach państwowych i wojskowych -- mnie to się średnio podoba,
zwłaszcza w kontekście nowego kroju munduru ( tam już jest i tak gęsto ).
Ja proponuję nad prawą kieszenią. Może ktoś ma wiedzę szczegółową w
kontekście odznaczeń państwowych, wojskowych, czy skautowych??

Pozdrawiam
Ryszard Rutkowski

Wiadomość wysłana przez program DRACO ORGANIZER http://www.dshome.pl