RE: [Czuwaj] Krzyż za Załugidla ZHP

Michał Górecki (news) g00rek w wp.pl
Czw, 9 Mar 2006, 08:36:35 CET

Rysiu!

Regulamin mundurowy został uchwalony w formie minimalnej właśnie po to, aby
przez najbliższe 10 lat w nim nie grzebać.

Zostało przewidziane miejsce na wszystko, natomiast detale odznaczeń
określają odpowiednie dokumenty - dużo zostało ze starego regulaminu
wycięte.

JEST już miejsce na wszelkie baretki odznaczeń, także Krzyża za Zasługi dla
ZHP, właśnie NAD lewą kieszenią, a pod krzyżem. Prawde mówiąc i tak
większość osób żadnych baretek tam nie ma :]

A nad prawą kieszenią, przypomnę, nosimy plakietki w formie paska (na
przykład wędrownicza watra), a także odznaki honorowe. (Tak już było to
noszone wcześniej)