[Czuwaj] Re prezentacje harcerskie

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Czw, 9 Mar 2006, 09:30:02 CET

Dnia 09-03-2006 o 08:14:10 <czuwaj-request w listy.czuwaj.net> napisał:

> Powinien? Powinien to rolnik w dawno minionej epoce oddawać państwu
> wszystko, co wyprodukowała jego swinia.

Tak Dominiku Powinien... bo jak coś masz to Powinieneś się tym z bratem
podzielić :(

> A co to sa potrzebne dane? Ja usłysząłem tylko "prezentacje o
> harcerstwie".
> Dla mnie to GRUBO za mało. Może dlatego, ze nie dość, że jestem
> harcerzem,
> ale zajmuję się robieniem i prezentowaniem prezentacji.
> DJD

Nie poprosili nikogo o ZROBIENIE prezentacji, tylko o udostępnienie czegoś
co już jest gotowe
a jeśli ktoś już to zrobił to szkoda żeby ktoś następny znów musiał to
robić bo szkoda na to czasu,
Widzisz ja wyznaję zasadę że harcerz harcerzowi bratem, więc jak np.
wodniacy mnie proszą o podpięcie
na hak mojego auta przyczepy z łódkami i zawiezienie ich gdzieś tam... to
po prostu to robię...
jak dziewcze z mojego środowiska opracowało materiały pt.netykieta dla
harcerzy, bezpieczeństwo na zbiórkach itd...
to po prostu udostępniam je na stronie, jak przetłumaczyłem regulamin
musztry z laską to wrzucam na stronę i pozwalam korzystać ile dusza
zapragnie (658 ludzi załadowało go na dzień dzisiejszy) itd...
dlaczego ? i nie ma tam nic o płaceniu chociaż dlaczego nie ? zawsze można
wstawić coś w stylu... chcesz załadować ? wyślij SMS-a tylko 5 zł :( Tak
jak nie kasuję brata tak nie kasuję braci harcerzy. Owszem, jeśli moim
KLIENTEM jest harcerz płaci normalnie za moją pracę, ale to wtedy i tylko
wtedy gdy jest moim klientem.
Jestem sobie w stanie wyobrazić że jest w Polsce zrobionych 1000
prezentacji o harcerstwie (a różnistych, robionych np w ramach warsztatów
czy też prób) czy jest potrzebna 1001 ? Czy też lepiej żeby ktoś
skorzystał z już istniejących danych, zaoszczędzony czas poświęcając
czemuś bardziej przydatnemu społeczeństwu ? A te prezentacje już robione
... Po co je robiono ? Czy nie będzie dla autora czymś fajnym jeśli Jego
praca się komuś do czegoś przyda i jej przydatność nie zakończy się na
zaliczeniu wymagania na próbę..
Pozdrawiam
Janusz Sikorski