RE: [Czuwaj] Krzyż za Załugi dla ZHP

Michał Górecki (news) g00rek w wp.pl
Czw, 9 Mar 2006, 11:08:36 CET

Niestety jak pisałem nie raz, nie ma już miejsca gdzie indziej na mundurze,
a ta patka i tak powinna zawsze być pusta. Może wreszcie ludzie nie będą
osić tam znaczków zucha, ani odznak chorągwianych :P

> Przykład:
> spotykamy druha/druhnę i patrzymy na jego / jej lewą stronę munduru:
> - naramiennik wędrowniczy
> - Harcerski Znak Spadochronowy
> - Krzyż Harcerski
> - dwa rzędy baretek
> - Krzyż Zasługi dla ZHP
> - flaga Polski i logo ZHP
> - lilijka WOSM lub koniczynka WAGGGS
> - znaczek zuchowy na pasku / ewent. instruktora lotniczego / instruktora
> NS
> - między tym wszystkim jeszcze sznur sobie wisi (niech będzie dla
> podkoloryzowania jakiś duuuży ;)

Super. Jeśli drugą stroną munduru ma pustą to znaczy, ze druh oderwany jest
od harcerskiej rzeczywistości, bo tam przecież powinien mieć zdobyte
odznaki, plakietkę z obozu, czy tego typu sprawy :D :D