[Czuwaj] Re: prawo a harcerstwo

Michał Górecki (news) g00rek w wp.pl
Czw, 9 Mar 2006, 11:12:31 CET

Sikor!

Zupełnie jakbym słuchał harcerza, który nie chce zdobywac stopni ("ja i tak
się rozwijam, ale po swojemu").

NIE!

Mamy system stopni i on jest osią naszego rozwoju. Jeśli chcemy, żaby nasi
harcerza zdobywali stopnie, to świećmy przykładem i sami rozwijajmy się
instruktorsko - zdobywajmy stopnie instruktorskie!

Można poczekać z hm (choć tez nie za długo, nie wiem czemu ja czekałem aż 5
lat), ale kurczę co za problem zrobić phm? My - instruktorzy też się mamy
rozwijać!

Nie dochodzą do mnie takie tłumaczenia...

I potem widać pelno drużynowych bez stopnia instruktorskiego (dla mnie
bezsens), czy też ludzi w hufcach i chorągwiach ze stopniem pwd...