[Czuwaj] Powyżej 1000m npm

Michał Górecki goo.grupy w 4zywioly.pl
Czw, 9 Mar 2006, 19:40:10 CET

TOGRO.pl napisał(a):

> Jeśli ktos jest tak dobry, ze nie potrzebuje przewodnika, to niech zrobi
> sobie papiery przewodnika i nie będzie musial zatrudniac nikogo innego.
> Ja bardziej bym się martwil o tych, co sa tak madrzy, ze nigdy nawet nie
> zagladaja do przepisow...

Tomek... Mówisz jak osoba, która nigdy nie miała nic wspólnego z obozem
wędrownym.

Ja rozumiem wędrówkę po Tatrach, ale włóczenie się po Bieszczadach?????
Pomiędzy paniami w szpilkach wchodzącymi na Tarnicę? W lecie?

Rany.

Wiesz ile trwa i ile kosztuje kurs przewodnika górskiego? I ile trzeba
płacić później rocznie?

To co pisesz to czysta demagogia.

***

Potrzebujemy porządnego systemu szkoleń z zakresu obozów wędrownych, a
następnie przelobbowania odpowiednich zapisów, tak aby nasze uprawnienia
wystarczały.

Zabieranie przewodnika jest NIEREALNE finansowo. Zupełnie.
Szczególnie dla 9 osobowych grup wędrowniczych.