Re: [Czuwaj] Powyżej 1000m npm

Jerzy Łukaszewicz jeluk w wodn.lublin.pl
Pią, 10 Mar 2006, 12:07:27 CET

----- Original Message -----
From: "Grzegorz Skrukwa" <greegors w icpnet.pl>

> Sanepid ma prawo wprowadzić zawężającą interpretację, takie jest jego
> zbójeckie (sanapidowskie ;-) prawo, zawsze może to uzasadnić jakimiś
> szczególnymi względami sanitarnymi.

Dobrze to okresliles - to zbojeckie prawo. I nie moze sobie ot tak zawezic.
Co najwyzej, jesli istnieje jakis stan zagrozenia, jesli zachodzi
koniecznosc wprowadzenia kwarantanny. A nie ot tak sobie. Ale to reguluja
inne przepisy.

> Tak samo jak straż pożarna może zakazać palenia ognisk nawet w miejscach i
> warunkach dozwolonych instrukcją ppoż, jesli jest np. zagrożenie pożarowe.
No wlasnie. To wyjatkowy stan zagrozenia. A my nie o tym mowimy. My
rozmawiamy o ogolnych przepisach funkcjonujacych w normalnych warunkach.

> Kibli ziemnych (chodzi jak sądzę o latryny) może też zakazać administracja
> leśna bo to ona udostępnia teren i określa warunki jego użytkowania.

Warunki stosowania kibli ziemnych okresla ustawa o ochrobie srodowiska. I
mowi kiedy mozna zakazac ich stosowania, a kiedy nie.