RE: [Czuwaj] Kłopot ze Statutem

TOGRO.pl togro w togro.pl
Sob, 11 Mar 2006, 15:15:14 CET

A ja bron Boze nie odmawiam Ci i komukolwiek innemu prawa do dyskusji i
polemiki. Uwazam tylko, ze:
1. Niewlasciwe jest nazywanie STATUTU bublem. Co innego, gdybys pisal o
konkretnych zapisach.
2. Nie wiem jaka masz wiedze na temat zmian w Statucie. Być może wieksza niż
ja. Ja jednak opieram się na opinii osoby, która jest dla mnie autorytetem w
tej dziedzinie.

> Akurat. Jako instruktor mam wręcz obowiązek doprowadzić do
> zmiany, jesli
> któryś z zapisow jest sprzeczny z prawem powszechnym lubb po prostu
> szkodliwy lub niebezpieczny dla organizacji.

Z cala stanowczoscia stwierdzam, ze ten Statut nie jest ani szkodliwy, ani
niebezpieczny dla organizacji. Jeśli masz powody, aby twierdzic, ze nie mam
racji to je wyluskaj.
Jeśli jednak jest tak jak mowie, to teraz trzeba dostosowac pozostala czesc
naszego prawa (na przykladzie ostatnich zmian w Ordynacji Wyborczej),
zamiast 3 miesiace po Zjezdzie pisac, ze Statut trzeba natychmiast zmienic.
A tak zrozumialem Twoja wypowiedz, w ktorej nazwales Statut bublem.

> Zgodnie z prawem powszechnym, naszego nadzorcę, który wniósł uwagi do
> Statutu.

Ja się na tym az tak nie znam, ale nie uwazam, żeby prezydent miasta był
naszym ORGANEM KONTROLNYM. Naszym organem kontrolnym jest CKR.

Jeśli masz zastrzezenia do Statutu i zapisow prawnych ZHP, to przeciez
możesz zglaszac swoje propozycje chociazby do Komisji Statutowo
Regulaminowej, ktorej jestem czlonkiem. Będziemy teraz zmieniac wiele
dokumentow, aby dostosowac je do nowego Statutu i Twój glos może okazac się
wazny podczas tych prac.
Jednak pisanie, ze to bubel i tyle na mnie dziala jak plachta na byka.

Tomek