[Czuwaj] Re: O obozach harcerskich w ZHP

Pią, 24 Mar 2006, 11:59:35 CET

----- Original Message -----
From: "Darek Brzuska" <brzuska w mp.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, 23 March 2006 22:36
Subject: [Czuwaj] Re: O obozach harcerskich w ZHP

> [...]
> klasyczny obóz, da się dobrze i ku własnej satysfakcji prowadzić drużynę.
> Rozumiem, że być może mi jest łatwiej niż Tobie, bo trafiłem do lepszego,
> bardziej przyjaznego środowiska instruktorskiego (to ta wstrętna Chorągiew
> Stołeczna). Ale jesteś znacznie bardziej pyskaty ode mnie, język masz
> niewyparzony, przynajmniej na Czuwaju. I dajesz się zagadać? Pozwalasz
> sobie wchodzić na głowę? Myślisz o zmianie organizacji? Masz na Czuwaju
> masę kumpli, którzy pewnie lubią się z Tobą sprzeczać, ale w razie czego
> finki / zapałki od 10-tek / poprzeczki od kanadyjek w dłoń i pojedziemy

Wyjasniam: Mysle o zmianie organizacji. Od wewnątrz. Nie o wymianie literek
H,P i Z na inne, nia na H i S, ani na H, R i Z, ani na E, F i S.

Tak, zamierzam, ku własnej satysfakcji, prowadzić druzyne harcerską - i nie
dawać się wepchnąć w sznurek innej barwy niz granat. A obóz... hm... juz mam
pewne złosliwe pomysły.

Dominik Jan Domin