[Czuwaj] Re: wymagania phm a obóz

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Pią, 24 Mar 2006, 12:46:14 CET

Dnia 24-03-2006 o 12:25:57 <czuwaj-request w listy.czuwaj.net> napisał:

> Tak samo, jak Ty: Co to za 16-letni druzynowy?? Nie puściłbym na taki
> obóz
> swojego dziecka.
> DJD

Ja nie wiem... jesteście jacyś dziwni ...
Każdy 16 letni drużynowy MUSI mieć pełnoletniego opiekuna drużyny...
poza tym cóż to za argument ?
bo jest trochę 16 letnich przewodników to ZADEN przewodnik nie może jechać
na samodzielny obóz z drużyną ?
Chciałbym przypomnieć że właściwym stopniem przygotowującym do pełnej
pracy z drużyną jest właśnie przewodnik, stąd wymaganie że jechać ma
podharcmistrz jest śmieszne. Podharcmistrz to stopień który podobno ma
przygotowywać do działań w hufcu więc jak się ma do obozu drużyny?

A co do puszczenia swojego dziecka to fakt pewnie bym się wachał ze
względu na obawę iż moje dziecko by go "zjadło". A tak naprawdę to jedzie
się na obóz z człowiekiem a nie z przewodnikiem, podharcmistrzem czy
harcmistrzem. Stopień niestety nie jest żadną gwarancją, a ze związku to
wyrzuciłem 2 podharcmistrzów na razie i pracuję nad trzecim (fakt...
dopiero co został podharcmistrzem ale jednak nim jest), a żadnego
przewodnika. I z kim powinny jechać dzieci ?
Pozdrawiam
Janusz Sikorski