[Czuwaj] Giertych, ateizm, sluzba Bogu

Piotr Bentkowski bentko w poczta.fm
Wto, 16 Maj 2006, 00:39:23 CEST

 > [ciach] jeżeli
 > jak rozumiem dla ateisty nie istnieje żaden ponadnaturalny składnik
 > człowieka, który moglibysmy nazwać duchem? Tylko proszę nie pisać o
 > podziwianiu gór, zachwycie literaturą i miłości, bo to są przeżycia
 > psychiczne, całkiem nieźle już opisane w literaturze naukowej  :)

Mam wrazenie, ze jest w tym twierdzeniu zalozenie a prori, ze "przezycia
duchowe"
nie moga byc wyjasnione naukowo? A czemu niby tak twierdzic? Dla
przykladu isnieje
teoria, ze poczucie zjednoczenia ze wszechswiatem (czy tez absolutem) to
efekt wylaczenia
osroka mozgu odpowiedzilanego za  wyodrebnienie naszego ciala z
otoczenia (w uproszeczeniu:
gdzie konczy sie moja stopa, a zaczyna skarpetka :) ).

   Piter.

pwd Piotr Bentkowski HO
Szczep 23 WDH "Pomaranczarnia"
Hufiec ZHP Warszawa-Mokotow

PS: Ale sobie zaszalalem na liscie, 3 maile w jeden wieczor... teraz z
miesiac pewnie bedzie trzeba wyluzowac :)

Poznaj Stefana! Zmien komunikator! >>> http://link.interia.pl/f1924