[Czuwaj] Re: lenteks

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Czw, 18 Maj 2006, 16:46:56 CEST

Dnia 18-05-2006 o 14:43:04 <czuwaj-request w listy.czuwaj.net> napisał:

> Wiem, druhu Grześku, wiem. Ale dla części środowisk Żoliborza to materac,
> niestety. Rad bym wiedzieć dlaczego, ale to pewnie zginęło w pomroce
> dziejów.

Sądzę że ktoś kiedyś niedosłyszał i... tak zostało. Od lateksu do lenteksu
niedaleko, tyle że lateks to materac (kiedyś każdy materac miał od spodu
lateksową warstwę teraz bywa że materiał jest z obu stron. Lentex to nazwa
handlowa wykładziny podgumowanej produkowanej w Polsce za nieboszczki
komuny).

Pozdrawiam

Janusz Sikorski