[Czuwaj] Re: Paczka Czuwaj, Tom 19, Numer 30

marcin wojtczak majcin w autograf.pl
Czw, 18 Maj 2006, 19:00:14 CEST

Piotr Kołodziejski napisał(a):

> Proszę Cię, druhu Dominiku, nie przyrównuj niejasności wynikających z
> interpretacji Statutu i Przyrzeczenia do świadomego łamania Prawa
> harcerskiego. Zdaje się, że jest to dość istotna różnica. W ZHP
> abstynencja jest od początku. Jedna rota Przyrzeczenia - nie.
Czemu uważasz, że nakaz z 10 punktu jest ważniejszy od tego z punktu 1?
Bo jak dla mnie wszystkie są równie ważne.

I nie wiem jakie tam widzisz niejasności?
przecież jedno i drugie jest napisane wprost "służy Bogu" oraz "nie pije
alkoholu"
te dwa sformułowania sa wyjątkowo jednoznaczne
podejrzewam, że po prostu wybierasz sobie to,  z Prawa harcerskiego, co
dla ciebie jest wygodniejsze, a to co ci nie odpowiada  próbujesz
zamydlić  jakimiś  interpretacjami

Marcin Wojtczak