[Czuwaj] Re: ateizm

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Czw, 18 Maj 2006, 16:53:38 CEST

Dnia 18-05-2006 o 14:43:05 <czuwaj-request w listy.czuwaj.net> napisał:

> Wybacz.
> Rozróżniam poszukujących i zdecydowanych.
> Wg ateistów BOGA NIE MA. Czyli "Coś co nie istnieje jest Miłością" I jak
> brzmi??
> DJD

Widzisz... to wcale nie jest takie proste.
W znacznej większości Ci którzy nazywają sie ateistami wcale nimi nie są.
Tak naprawdę nie wiedza jeszcze kim są. Spotkałem kilka takich przypadków
wśród młodych ludzi. Raczej powinni powiedzieć o sobie że nie są
katolikami, bo nie wierzą w TAKIEGO Boga jak im się Go przedstawia. Ale to
znacznie szerszy temat zachaczający o zjawiska kulturowo-socjologiczne
związane z przemianami w naszym Kraju.

Pozdrawiam

Janusz Sikorski