[Czuwaj] Re: Paczka Czuwaj, Tom 19, Numer 32

Andrzej Rolewicz harc38 w op.pl
Pią, 19 Maj 2006, 08:42:00 CEST

Użytkownik Kamil Mirowski <kamil.mirowski w w.tkb.pl> napisał:
> [...]

Mogę odpowiedzieć tylko tyle - jeżeli w drużynie ma miejsce jakaś forma wychowania duchowego (a na razie o tych harcerskich formach cisza jak makiem zasiał) - to 7 lat poszukiwań może aż nadto wystarczyć do określenia bądź  z m i a n y  światopoglądu z jakim do harcerstwa się przyszło.
Pozdrawiam serdecznie
Andrzej.