[Czuwaj] Re: Paczka Czuwaj, Tom 19, Numer 40

Marcin Skocz hrskocz w harcerstwo.net
Śro, 24 Maj 2006, 00:56:22 CEST

<czesiek w harcerstwo.net> napisał(a):
> [...]

Chodziło mi o ten, który Rada Naczelna Związku Harcerstwa Polskiego
przyjmuje Uchwałą Rady Naczelnej ZHP nr 33 z 22 lutego 1997 r. (w sprawie
opracowania pt. "Harcerskie Ideały").

"MAM SZCZERĄ WOLĘ, to znaczy dobrowolnie, bez niczyjego nakazu, bez żadnego
przymusu, CAŁYM ŻYCIEM, ze wszystkich sił mego ducha, z całego serca,
wykorzystując wszystkie dane mi możliwości PEŁNIĆ SŁUŻBĘ BOGU, który
stanowi uosobienie najwyższych ideałów, takich jak miłość, prawda, dobro,
sprawiedliwość, wolność, piękno, przyjaźń i braterstwo, wiara, nadzieja.
Ideały te łączą wszystkich ludzi dobrej woli, niezależnie od pochodzenia,
narodowości, wyznania, wywodzą się z norm moralnych opartych na
uniwersalnych, etycznych i kulturowych tradycjach chrześcijaństwa.
Wyznawany przeze mnie system wartości kształtuję samodzielnie podążając w
kierunku wskazanym przez Prawo Harcerskie."

Ale i Twój przyjmę ;-)

pozdrawiam
Marcin Skocz