[Czuwaj] Re: Paczka Czuwaj, Tom 19, Numer 40

Krzysztof Ludwig krzysiekl w interia.pl
Śro, 24 Maj 2006, 15:35:11 CEST

----- Original Message -----
From: "Marcin Skocz" <hrskocz w harcerstwo.net>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>

[ciach!]

Witam!

Mam tylko uwagę formalną.

> Chodziło mi o ten, który Rada Naczelna Związku Harcerstwa Polskiego
> przyjmuje Uchwałą Rady Naczelnej ZHP nr 33 z 22 lutego 1997 r. (w sprawie
> opracowania pt. "Harcerskie Ideały").

Uchwała Rady Naczelnej ZHP nr 32 z 22 lutego 1997 r. w sprawie
opracowania pt. "Harcerskie ideały" straciła swoją moc.
Z tym, że wszystko co zacytowałeś stało się jednocześnie częścią
Uchwały XXXIII Zjazdu ZHP w sprawie Podstaw wychowawczych ZHP.

W sumie niewielka różnica acz ranga dokumentu inna (nie uchwała RN a Zjazdu)

Pozdrawiam!

Krzysiek

INTERIA.PL dla kobiet... >>> http://link.interia.pl/f193b