[Czuwaj] Re: Paczka Czuwaj, Tom 19, Numer 40

Śro, 24 Maj 2006, 16:32:06 CEST

----- Original Message -----
From: "Krzysztof Ludwig" <krzysiekl w interia.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, 24 May 2006 16:14
Subject: Re: [Czuwaj] Re: Paczka Czuwaj, Tom 19, Numer 40

> Hej!
>
> Widzę, że mój ostatni post Dominik zignorował :)

Nie zignorował, tylko przyszedł za późno :P

Nadal Statut jest nad ta uchwałą, bo nie jest to uchwała zmieniająca Statut
zgodnie z zapisem w Statucie.

A wykładnia jest wiążąca, o ile nie zmienia Statutu. I tu sie z Toba zgodzę
(choc zapewne Ty się nie zgodzisz ze mną) - Tak, to jest wykładnia wiążąca.
Nie zmienia ona Statutu. Nie zmienia ona ani kawałka w tym, ze aby zostać
harcerzem (hs, w) lub instruktorem, trzbe zóżyć przyrzeczenie - wyrazić
szczerą wole całym życiem pełnienia służby Bogu. Amen. Allach akbar. Bóg
jest wielki.

DJD