[Czuwaj] Re: Paczka Czuwaj, Tom 19, Numer 40

Śro, 24 Maj 2006, 16:38:02 CEST

Dnia środa, 24 maja 2006 16:19, Marcin Skocz napisał:

>Tyle, że tak jak mówiłem - Bóg
> pisany dużą literą oznacza w języku polskim wyraz z wyrazną konotacją
> chrześcijańską.

Dość wątpliwe to co mówisz, ani słownik tego nie potwierdza, ani moje
codzienne doświadczenie. Jak ktoś mówi, że wierzy w Boga, to ja od razu się
zastanawiam czy w tego co i ja np. Niejaka Dorota Rabczewska zdradziła kiedys
w Przekroju, że wierzy w Boga, codziennie się modli i wszystko o co prosi to
zawsze dostaje, ale nie sądzę, żeby to był ten sam Bóg, którego wyznają
chrześcijanie, bo on nie funkcjonuje w taki sposób.

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski parasol(at)harcerstwo.net
56 WDW "Nieprzemakalni" Hufiec Warszawa-oliborz
http://arkadia.harc.pl/nieprzemakalni/
"Choć droga jest bez końca. Pozornie bez znaczenia.
 Mniemam, że mam powody by drogi swej nie zmieniać"