[Czuwaj] Re: Paczka Czuwaj, Tom 19, Numer 40

Marcin Skocz hrskocz w harcerstwo.net
Śro, 24 Maj 2006, 17:22:20 CEST

"Dominik Jan Domin" <djdomin w biol.uni.torun.pl> napisał(a):
> [...]

Z punktu widzenia większości muzułmanów to sufici są fanatykami ;-)
Część ich odłamów jest w Turcji nawet zakazana :-)
Co nie znaczy, że chcę umniejszyć w jakikolwiek sposób piękno poezji
Rumi-ego czy innych autorów z tego nurtu :-)

> Nie chcę uchodzić za specjalistę - filologa polskiego po odpowiednich
> studiach, jakim zapewne jesteś, węc pozwoliłem sobie sprawdzić w Słowniku

(...)

Niestety, do skompletowania indeksu z wydziału filologii polskiej brakło mi
dwóch semestrów i tak leży od jakiegoś czasu. Ale może warto :-)

Jestem gotów przyjąć podaną przez Ciebie definicję słownikową i uznać, że
Bóg nie musi być chrześcijański. Prawdę mówiąc jest mi to nawet bardziej na
na rękę.

pozdrawiam
Marcin Skocz