[Czuwaj] Re: Paczka Czuwaj, Tom 19, Numer 40

Śro, 24 Maj 2006, 17:41:40 CEST

----- Original Message -----
From: "Marcin Skocz" <hrskocz w harcerstwo.net>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, 24 May 2006 17:22
Subject: Re: [Czuwaj] Re: Paczka Czuwaj, Tom 19, Numer 40

> Niestety, do skompletowania indeksu z wydziału filologii polskiej brakło
> mi
> dwóch semestrów i tak leży od jakiegoś czasu. Ale może warto :-)
>
> Jestem gotów przyjąć podaną przez Ciebie definicję słownikową i uznać, że
> Bóg nie musi być chrześcijański. Prawdę mówiąc jest mi to nawet bardziej
> na
> na rękę.

OK, więc na tym stańmy. I mi to jest bardziej na rękę, mimo deklarowanego i
praktykowanego katolicyzmu.

Ciągle musimy (tam myślę) dojść do tego - co z ateistami, którzy nie chcą
"służyć Bogu".

Czy możemy - i dlaczego - odrzucić BiPi? A zatem - jesli teoretycznie
odrzucamy BiPi, to co dalej? Zastepujemy to czymś czy zostawiamy pustkę?

No i generalnie - co to jest skauting? Jakie są jego cechy
charakterystyczne? Co możemy zmienić, aby był to jeszcze skauting?*

DJD

*Tak na marginesie - już wiem z "Czuwaja", że np. zespół "Gawęda" to
skauting i to wysokiej klasy, choć zupelnie nie wiem czemu... acz wiem o
nich tylko to, co udało mi sie kiedyś wyczytać na ich www... A zatem -
czymże jest ten skauting?