[Czuwaj] Re: Paczka Czuwaj, Tom 19, Numer 50

Piotr Bentkowski bentko w poczta.fm
Sob, 27 Maj 2006, 15:17:23 CEST

A nie można do harcerskiego ateizmu podejść inaczej. Po przez, ze tak
powiem, empirie :)
Ja miałem i mam do czynienia ze zdeklarowanymi ateistami-harcerzami w
swoim środowisku. I jakoś nie widze u nich objawów moralnej zgnilizny
czy instruktorskich niekompetencji. Ich rozumienie sprawiedliwości,
czynów dobrych i złych jest dość zbieżne z moim.
Jakoś w harcerstwie ukształtowali się na przyzwoitych ludzi. I czy wobec
tego wolno mi powiedzieć im, że w sumie to moim harcerstwie nie ma dla
nich miejsca?

  Piter.

Potrzebujesz gotowki? Halogotowka to nawet 50 000 bez wizyty w banku.
Rata od 35 zl, bez poreczycieli. Wypelnij formularz. Oddzwonimy.
>>> http://link.interia.pl/f1942