[Czuwaj] Niezwykłe spostrzeżenia Szumyka c.d. czyli replika

Aleksander Senk senk w post.pl
Wto, 30 Maj 2006, 22:39:36 CEST

Bartek Szumski napisał(a):
> Obydwoje wznosicie się niebotycznie wysoko w swoich wypracowaniach...
> Np. w tym zmianie tytułu na "...niezwykłych spostrzeżeń Szumyka cd"
> Nie wiem czy zauważyliście, że w ten sposób zrażacie wszystkich
> pozostałych do dyskusji
> Choćby dlatego żeby wolimy sobie i innym nie podnosić zbyt wysoko
> ciśnienia krwi.
> A dyskusja jest coraz mniej konstruktywna czyli jak u mnei w hufcu mówią
> "trzepiemy pianę" :(

Wiesz co, Bartku...
Wyraziles bardzo ostry, zaskakujący i niesprawiedliwy.
Sad, ktorym strzeliłes do samobójczego gola tym, ktorzy starali sie
wykazac, ze osoby niewierzące moga wykazywac sie szacunkiem wobec
wierzących i ich wiary.

Wykazales przy okazji rażącą nieznajomościa tematu, na który zabrałes glos.
Swojej opinii ani nie wycofales, ani nie podjąłes próby uzasadnienia.
Nie odpowiedziales na zadne z pytan, ktore Ci zadalem w sprawie Twoich
"doswiadczen z wierzacymi".

W zamian czynisz zarzuty, ze "zmieniamy" temat czy "wznosimy sie
niebotycznie w swoich wypracowaniach".
Czyli kpina i argumenty ad personam.

A ja starałem sie bronic przed nieslusznymi atakami także osoby, których
systemu wartosci ani spojrzenia na role Boga w harcerstwie nie podzielam.
I co z tego mam? :)

pozdrawiam
olek