[Czuwaj] OdpowiedźRe:Niezwykłespostrzeżenia Szumyka

Aleksander Senk senk w post.pl
Śro, 31 Maj 2006, 11:27:57 CEST

Bartek Szumski napisał(a):
> From: "Aleksander Senk" <>

> Olku Senku !
> Nie umiem na razie w tej dziwnej dyskusji zrozumieć może na ile twoje
> poglady są różne od DJD

To moze przeczytaj moje listy.
Duzo ich nie bylo - raptem 2 na poczatku i jeden teraz.
Mysle, ze roznica jest bardzo wyrazna.

> I teraz problem o którym mowa - Jak ateiści "pełnią służbę Bogu" ?
> Ano moja odpowiedź jets że tak samo na ogół jak harcerze wierzący tylko nie
> uczestniczą w dobrowolnych przecież np. uczestnictwach w mszach świętych.
> Bo przecież służba Bogu to nie jest chyba religijność polegająca na
> chodzeniu na mszę, tylko można różnorodnie pełnić tą służbę.

Proponuje, bys przeczytal moj pierwszy list na ten temat - tam, gdzie
polemizowalem z Admiralem.
Zobaczysz, czy ja pisalem o sluzbie Bogu polegajacej na chodzeniu na msze...

Cały czas nie uzasadniłes ani nie wycofales ani tym bardziej nie
wyjasniles stwierdzenia, ze wierzący maja nizsze normy moralne niz wierzący.

Do reszty insynuacji zawartych w Twoim nie bede sie odnosil.
Zal. Po prostu żal.

olek