[Czuwaj] Poprawione spostrzeżenie Szumyka i przeprosiny

Bartek Szumski szumyk w poczta.onet.pl
Śro, 31 Maj 2006, 15:56:11 CEST

From: "Aleksander Senk" <senk w post.pl>
> Cały czas nie uzasadniłes ani nie wycofales ani tym bardziej nie
> wyjasniles stwierdzenia, ze wierzący maja nizsze normy moralne niz
> wierzący.
> olek

Ok. to było źle sformułowane zdanie. :(

Chciałem powiedzieć, że ja osobiście na swojej drodze życiowej spotykałem
osoby wierzące które deklarowały głośno swoją wiarę, a zachowywały się
poniżej podstawowych norm moralnych. Natomiast nie miałem takich doświadczeń
z osobami które deklarowały, że są ateistami.

Jeśli kogoś z osób wierzących poprzednim stwierdzeniem uraziłem jeszcze raz
przepraszam

Czuwaj

Szumyk