[Czuwaj] Kandydat z ZHP

Czw, 2 Lis 2006, 11:42:46 CET

----- Original Message -----
From: "TOGRO.pl" <togro w togro.pl>
To: "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, November 02, 2006 10:22 AM
Subject: RE: [Czuwaj] Kandydat z ZHP

Jedna z takich korzysci będzie fakt, ze komendant tego hufca będzie zasiadal
w samorzadzie i miał realny wplyw na relacje samorzad - harcerstwo.
Jeśli kandydatura nie budzi watpliwosci czlonkow demokratycznie wybranej
komendy, to można uznac, ze nie budzi zastrzezen.

PC===============================
Tzn. że wg Ciebie możemy jako KH
oficjanie wspierać także naszego byłego komendanta Hufca ?
Możesz być pewny że jego kandydatura nie budzi
wątpliwosci u nikogo z nas.

Czesław

P.S.
Zapomniałem dodać że jest także byłym przewodniczącym ZHR
PC