[Czuwaj] Kandydat z ZHP

TOGRO.pl togro w togro.pl
Czw, 2 Lis 2006, 12:20:32 CET

Tak uwazam. Uwazam, ze Komenda Hufca, Komenda Szczepu, Rada Drużyny ma prawo
popierac kogo chce. Historia ich rozliczy.
Nie zgadzam się z teza, ze Statut nam zabrania popierania kogos lub czegos,
bo to może być odczytane jako dzialalnosc polityczna.
Zwolennicy takiej tezy najchetniej zamkneliby harcerstwo w skanseniei
odecieli od swiata nas otaczajacego.

Ja uwazam inaczej. To moje zdanie. I będę go bronil do ostatniej kropli krwi
... :-)))

Pozdrawiam
Tomek