[Czuwaj] Kandydat z ZHP

TOGRO.pl togro w togro.pl
Czw, 2 Lis 2006, 12:16:52 CET

TG
> Pewnie, ze nie to samo, bo my (hufce) nie mamy wplywu na to,
> co dzieje się
> na stronie glownej ZHP, a GK chce mieć wplyw na to, co dzieje się na
> stronach hufcow? Trzeba było nie wyrzucac hufcow z serwera ZHP. Wtedy
> relacje bylyby inne.
>
> PC====================================
> Właścicielem praw do domeny www.zhp.pl jest ZHP, czyli GK ZHP.
> Więc ....

Wiec już wiemy dlaczego tak wiele hufcow i niektore choragwie rezygnuja z
domeny ZHP.PL na rzecz innych domen.
I wtedy ich adresy maja postac ZHP.JOZEFOW.PL.
Czy to dobry kierunek dla calego ZHP?

> PC=========================================
> A to niby dlaczego ?
> Mandat radnego/posła jest tzw. mandatem wolnym,
> więc obowiązku takiego nie ma.

Piszesz o teorii. A ja o konkretnych przykladach z zycia.
Oczekiwania sa takie, ze jeśli jestes czlonkiem ZHP, to masz obowiazek je
wspierac.
Calym Zyciem... :-)

> Może ja nieuwaznie patrzylem, ale ja tam nie widzialem
> pogladow, a tylko
> czlowieka.
> Czlowieka, którego popiera lokalna struktura ZHP.
> Czy ma prawo popierac tego czlowiek i jego starania o zasiadanie w
> samorzadzie?
>
> PC======================================
> Popiera go władza danej struktury.
> Czy popieraja go członkowie tej struktury tego nie wiemy.
> Moim zdaniem jesli choć część jej członków (lub rodziców)
> jest przeciwna to moim zdaniem nie ma prawa.

Idac tym tropem: Albo jest komednantem i nie kandyduje, albo zrzeka się
funkcji komendanta zaraz po wyborze.
Tak?

> Ja też jestem zapraszany na posiedzenia rady dzielnicy
> oraz komisji oświaty zarządu dzielnicy.
> Ale czy to oznacza że powinienem startować w wyborach ?
>
> Czesław

Oczywiście :-)
No bo kto ma tam zasiadac. Tylko emerycie i nieudacznicy, którzy traktuja
samorzady jako drugie (albo pierwsze) zrodlo utrzymania?

Pozdrawiam

Tomek