[Czuwaj] Wybory samorzadowe i kandydaci harcerscy

Rafal Bednarczyk komendant w jamboree2007.zhp.pl
Pią, 3 Lis 2006, 01:12:47 CET

Witam wszystkich,

Slawek Was byl uprzejmy odpisac mi tak:

> SW - oto przykład jak można ubrać w słowa własną, nazwijmy to
> pospolitą, by nie mówić "chamską" odzywkę. Co oczywiście
> prowokuje do zajęcia stanowiska także do pozostałych treści.
[...]
wybacz Slawku, ale nie odpowiem Ci na list utrzymany
w takim tonie. Z niezrozumialych mi wzgledow zaatakowales mnie
w poprzednim liscie w wyjatkowo niewybredny sposob, a ja
dalem sie sprowokowac do emocjonalnej odpowiedzi wychodzac
z zalozenia, ze nie mozna dawac sie obrazac bezkarnie
komukolwiek. Teraz zaluje tej swojej odpowiedzi - trzeba bylo
zbyc Twoj list listosciwym milczeniem.

Rozumiem, ze moje stwierdzenie o patologii w kandydowaniu
na radnego komendanta hufca ubodlo Cie do zywego jako
w przeszlosci takiego wlasnie komendanta, jednak nic
nie tlumaczy takiej napasci czynionej dodatkowo na publicznej
liscie.

Nie chce mi sie z Toba gadac

pozdrawiam
R. Bednarczyk