[Czuwaj] Re: Naprawa ZHP - robi sie dlugie

TOGRO.pl togro w togro.pl
Sob, 4 Lis 2006, 01:10:00 CET

:-) :-) :-)
albo
:-( :-( :-(

> Tomek, pobudka! Oczywiście że dostajemy noty! Za obsługę!
> Tylko co się za tym kryje - nikt nie wie :)

Nie spie, nie spie...
Choc pora pozna...
Ja mysle, ze ta Wasza choragiew jest jakas dziwna. Albo Was jakos specjalnie
zle traktuje...

> Nie. Porozmawiajmy o docelowym modelu. Co jest lepsze dla
> ZHP. Nie likwidujmy w ciemno, ale też nie trwajmy przy nich w
> ciemno. Potrafisz się oddzielić i pomyślec o modelu
> abstrakcyjnym? Bez odniesień do Twojej czy mojej chorągwi? Bo
> ja bym takie właśnie myślenie preferował...

Ja jestem chetny do takiej dyskusji i staram się myslec o idealnych
rozwiazaniach.
Ale czy Ty aby na pewno myslisz abstarkcyjnie.
Kazde Twoje zdanie odnosi się do Twojej choragwi...
Moja choragiew nie jest bez grzechu. Staram się jednak cos robic, aby cos
zmienic. Tak od srodka...
I po to kandydowalem do RN, aby zmieniac cos i od gory...

> Dzięki za zgodę na zadzwonienie. Czy w innych problemach też
> mogę skorzystać? Koleżanka się rozwodzi, szuka rozwiązań tego
> problemu, mogę dać jej Twój numer?
>
> ;)
>
> Seascout

No przykro mi, ale już jestem zajety. Ale jakby inne problemy to chetnie...
Kupie sobie taka karte do komorki, co im wiecej się do Ciebie dzwoni, tym
wieksze Ci się konto nabija.
Kupilem sobie taka na oboz i dalem wszystkim rodzicom... Miesiac dzwonienia
za darmo... :-)

Pozdrawiam
Tomek