[Czuwaj] Re: Masz babo placek

Adrian Łaskarzewski adrian w laskarzewski.pl
Śro, 8 Lis 2006, 10:34:06 CET

----- Original Message -----
From: "Piotr Giczela" <piotr.giczela w zhr.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, November 08, 2006 8:34 AM
Subject: [Czuwaj] Re: Masz babo placek

>Ale do rzeczy! Otóż Michale, uważam, że żadne ministerialne ględzenie,
>żadne cudowne (politycznie) plagia..., o przepraszam!, programy, żadne
>nawet rozporządzenia czy ustawy nie zmienią sytuacji na lepszą.

>Tak to widzę. Do robienia dobrego harcerstwa pan Giertych nie jest mi
>potrzebny. Wolałbym by się raczej do mnie nie wtrącał. Obawiam się, że
>może tylko popsuć...

Przypomnę inną sytuację:
Pan Giertych senior, żaden minister, gada bzdury o teorii Darwina.
I co się dzieje? Od razu znajduje się jakiś nadgorliwy nauczyciel,
który zakazuje wieszania w szkole planszy z obrazkami "od małpy do
człowieka".

Wyobraź sobie teraz, jak zareaguje bojąca się o swoje stołki większość
dyrektorów szkół,
kiedy usłyszy wypowiedź Romana "ZHP to siedlisko potencjalnych pedofili",
a jak, kiedy Roman powie: "ZHP jest pożądane w szkołach, należy je
wspierać".
I nie trzeba tutaj żadnych rozporządzeń, ustaw itp.

Uważam, że skutek takich wypowiedzi będzie znacznie szybszy i bardziej
odczuwalny od tego,
co osiągniemy własną pracą, postawą, zaangażowaniem.

Wychować sobie musimy nie tylko dyrektorów szkół, rodziców, nauczycieli, ale
również takiego Romka.

Adrian