[Czuwaj] O naprawie ZHP - wizja g00rka a moja

Darek Mołodecki miki w miki.jdm.pl
Pon, 2 Paź 2006, 08:55:36 CEST

   Może nas przedstawię:
> Tekst, który tak Cię wzburzył napisał Olek, a odpowiedź - na marginesie:
> na moja osobista prośbę wystosowaną dzisiaj po południu - dostałeś od Ani.
>
> pozdrawiam
> olek
> 27 letni drużynowy z dużego miasta.
>
> ps.
> A w peesie zaproponuje, byś przeczytał raz jeszcze ten fragment, bo czuje,
> ze nie do końca go zrozumiales :)

Wiem że  chodziło  ci o pozyskiwanie  kadry   z  dorosłych  o czym  mówih
goorek, ale   własnie  okazuje  sie  że   pozyskać  w ten  sposób  można
ponownie  kadre   , która  juz  była  instruktorami   ale  można powiedzieć
że przeszła  z jakiegos powodu  do  rezerwy. Szczerze mówiać tak  bylo  ze
mna     powróciłem ponownie  do pracy  instruktorskiej  a to  z tego  powodu
że  zamieszkałem  w małej  miejscowości i okazało  się  że moje  dzieciaki
nie  mają   gdzie  pójśc na  zbiórki  bo  w miejscowości  biała  plama. W
zeszłym  roku KCH wielkopolskiej  przeprowadzała  kurs  instruktorski  dla
doroslych, może ktos podzieli  sie   uwagami jak to im   wyszło .
Darek Mołodecki
www.jdm.pl
gg  1864193