[Czuwaj] O zmienianiu rzeczywistosci...

Michał Górecki goo.listy.dyskusyjne w 4zywioly.pl
Wto, 3 Paź 2006, 21:25:11 CEST

Aleksander Senk napisał(a):

> G00 :)
> Ty JESTES PIERWSZYM, ktory hołubi rzeczywistość, a nie chce ją zmieniać.
Nie Olek.

Pomyliło ci się. Ja nie chcę hołubić rzeczywistości. JA chcę ją
zmieniać, ale nie poprzez odwoływanie się do tego co było przed wojną,
tylko do tego co jest aktualne dziś.

Chcę tylko mniejszej ilości kontestowania tego co dzisiaj (jak już
pisałem dla niektórych starszych ludzi 80% tego co się dziś dzieje jest
ZŁE) i opakowywania tego w atrakcyjniejszą i mniej restrykcyjną formę.