[Czuwaj] O zmienianiu rzeczywistosci...

Aleksander Senk senk w post.pl
Wto, 3 Paź 2006, 21:57:14 CEST

Michał Górecki napisał(a):

> Nie Olek.

Mówisz? :)

> Pomyliło ci się. Ja nie chcę hołubić rzeczywistości. JA chcę ją
> zmieniać, ale nie poprzez odwoływanie się do tego co było przed wojną,
> tylko do tego co jest aktualne dziś.

:)
Ty sie odwolujesz do tego, co aktualne dzis, my do tego, co - mamy
nadzieje - bedzie aktualne jutro.

A to, ze CZĘŚĆ tego, co było "przed wojną" może znowu stać się aktualne?
Że to, co z "wojną" ma coś wspólnego znowu może być atrakcyjne?

Z zyciem i moralnością nie jest tak jak z rozwojem technicznym - ciągle
naprzód :) Tam jest więcej zawirowań, więcej dialetktyki.

Zbyt technicznie podchodzisz do życia spolecznego. Podobnie technicznie
podchodzisz do tematu "wzorca skautingu, ktory nie jest przechowywany w
Sevres"

> Chcę tylko mniejszej ilości kontestowania tego co dzisiaj (jak już
> pisałem dla niektórych starszych ludzi 80% tego co się dziś dzieje jest
> ZŁE)

Dla mnie Ty jestes starszy ;) :P

>i opakowywania tego w atrakcyjniejszą i mniej restrykcyjną formę.

Widac inne cele mamy :)

pozdrawiam
olek