[Czuwaj] Trzeźwość

Michał Górecki goo.listy.dyskusyjne w 4zywioly.pl
Wto, 3 Paź 2006, 21:29:49 CEST

Aleksander Senk napisał(a):
> Drugie pytanie:
> To kwestia jak W SPOSÓB WYCHOWAWCZY sprawic, by harcerz do 18 r.z. nie
> pil, podczas gdy instruktor pic moze.
> Podkreslam: w sposob wychowawczy, czyli nie poprzez mowienie: nie
> mozesz pic, bo nie masz 18 lat.
> (o to pytam juz od dawna... to pierwsze moje pytanie po wlaczeniu sie
> do tej dyskusji... a odpowiedzi ciagle brak :))
Odpowiem "po Czesiowemu"*, pytaniem ;)

A jak przekazujesz im, że nie powinni uprawiać seksu zbyt wcześnie?
A jak wogóle przekazujemy im wszystko inne? Kurcze PROGRAMEM! To jest
nasza pośredniość właśnie chyba... A jak przekazujemy im wszystko inne?
Przez gawędy, kominki, gry, dyskusje, kuźnice, czy zwykłe rozmowy w
drodze na szczyt! Chyba ba tym polega harcerska praca...

g00rek

* mam nadzieję, że się nie obrazisz ;)