[Czuwaj] Trzeźwość

Wto, 3 Paź 2006, 23:30:27 CEST

Dnia wtorek 03 października 2006 23:03, Krzysztof Ludwig napisał:

> Chyba faktycznie egzystuje.
> Zaciekawiony wrzuciłem w googla. I wyszło mi, że być może odróżnienie
> trzeźwości od abstynencji było używane przez Tomasza z Akwinu.
> http://www.oat.com.pl/t032.htm
> Trzeźwość oznacza tam abstynencję i picie umiarkowane.
> Konferencja w Łodzi jest organizowana przez środowiska kościelne, stąd może
> specyficzna terminologia.

Dzięki, że się tym zainteresowałeś, może nie było to jednak takie głupie z
mojej strony. Też próbowałem szukać definicji na stronie PARPY, ale niewiele
znalazłem. Na googlanie się już nie zdobyłem. Na szczęście ktoś uzupełnił.

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski  parasol(at)harcerstwo.net
Namiestnik harcerski Hufica ZHP Warszawa-Żoliborz
http://arkadia.wawrzyszew.net
Nie wolno kaniać się okolicznościom,
A prawdom kazać by za drzwiami stały (Cyprian Norwid)